سامانه تیکتینگ Landbox

سامانه پشتیبانی  landbox (سیستم تیکتینگ) یک نرم‌افزار تحت‌وب مدیریت پشتیبانی مشتری است. با پیگیری درخواست‌های مشتریان و حل مشکلات آن‌ها بر اساس نوع موضوع، اولویت و دسته‌بندی، تجربه کاربری عالی را برای کاربران فراهم می‌کند و به مشتریان اجازه می دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن پشتیبانی دریافت کنند و در عین حال درخواست‌های خود را پیگیری کنند. شما می‌توانید با استفاده از سامانه پشتیبانی تجربه پشتیبانی مداوم را به مشتریان خود ارائه دهید.

سامانه پشتیبانی (سیستم تیکتینگ)

ویژگی‌های سامانه پشتیبانی Lanbox

تکنولوژی‌هایی که برای توسعه این نرم‌افزار استفاده نمودیم.

SASS
JQUERY
HTML 5
Bootstrap 5
Laravel Mix
NPM
Laravel

امکانات سامانه

سیستم تیکیتینگ Lanbox یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای تحت وب در حوزه خدمات پشتیبانی‌ است

قالب های ایمیل

سیستم رتبه بندی

ssl اجباری

صفحات سفارشی

مدیریت کارشناسان

گزارش ها

زبان فارسی و انگلیسی

تبدیل ایمیل به تیکت

مقالات

گروه های کاربری

پروژه ها

گزارش ها

نقش های سفارشی

ویژگی های اصلی Landbox

پروژه‌های سفارشی

با وارد کردن لیست پروژه‌ها می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد. با استفاده از این ویژگی مشتریان می‌توانند به‌راحتی مشکلات هر پروژه را اطلاع دهند.

ایجاد گروه‌ها

می‌توان کارمندان را در گروه‌های مختلف قرار داد و هر کدام از آن گروه‌ها را دسته‌بندی کرد. همچنین با گروه‌بندی مشتریان می‌توان با حفظ روند مناسب خدمات بهتری به مشتریان ارائه داد.

مدیریت نقش‌ها

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد نقش‌های سفارشی ایجاد کنید و مجوزهای دسترسی را برای آن نقش‌ها تنظیم کنید. به طوری که می‌توان با نقش های داده شده کارمندان را بهتر مدیریت کرد.

چت آنلاین خارجی

Landbox از سیستم‌های چت خارجی third Party پشتیبانی می‌کند. اکنون می‌توانید با این سیستم از مشتریان خود با چت آنلاین صحبت کنید.

CSS و JS سفارشی

با استفاده از CSS و JS می‌توان استایل برنامه و جاوا اسکریپت آن را مطابق با سلیقه خود درست کنید. در اصل با این ویژگی مشتری می‌تواند بدون درنظر گرفتن استایل خود برنامه، سلیقه خود را اعمال کند.

امنیت

Landbox به شما این امکان را می‌دهد که کشورها را از لحاظ دسترسی در لیست سفید یا لیست سیاه برنامه قرار دهید. همچنین در برابر حملات DOS محافظت می‌کند.

حذف چندگانه

این ویژگی برای حذف چندین داده به طور همزمان استفاده می‌شود. اگر حجم زیادی از داده‌ها را در برنامه دارید با استفاده از این ویژگی همه داده‌ها را یکباره پاک کنید.

وارد کردن از فایل

از ویژگی import file برای آپلود حجم عظیمی از داده‌ها از طریق یک فایل csv یا excel استفاده می‌شود. با استفاده از این ویژگی در زمان صرفه‌جویی کنید.

کپچا

کپچا یکی از ویژگی‌های امنیتی Landbox است. Recaptcha دستی و Google recaptcha برای تمایز بین کاربران و ربات‌ها برای حفظ امنیت در این برنامه استفاده شده است.

آدرس آی پی

Landbox به طور خودکار آدرس IP، کشور و منطقه زمانی مشتریان ثبت‌نام شده را شناسایی می‌کند. همچنین می‌توانید آدرس IP مشکوک را با اضافه کردن آن به لیست سیاه مسدود کنید.

گوگل آنالیتیکس

شناسه ردیابی گوگل را در برنامه اضافه کنید و ردیابی و نظارت بر فعالیت‌های برنامه و جریان ترافیک را شروع کنید.

یادداشت مدیریت

هنگام پردازش تیکت، می‌توانید اطلاعات مهم را از طریق Landbox بین کارمندان به اشتراک بگذارید. این اطلاعات برای همه کارمندان قابل مشاهده است.

LTR / RTL

سازگار با RTL و LTR: تنها با یک کلیک. همچنین می‌توانید از زبان‌های فارسی یا انگلیسی استفاده کنید.

حالت تعمیر و نگهداری

رفع اشکالات، بهبودها و ارتقاء در برنامه اکنون با فعال کردن حالت "تحت تعمیر و نگهداری" در برنامه Landbox بسیار آسان است.

توابع اتوماسیون

میتوان اتلاف وقت برای کارهای تکراری کاربران را در برنامه کاهش داد. به عنوان مثال، پاک کردن خودکار، بستن خودکار تیکت‌ها، حذف اعلان‌ها و ...

اطلاع‌رسانی

این فرآیند فعالیت و یا بروزرسانی‌ها را به کاربران اطلاع می‌دهد و همچنین می‌توانید اعلان‌های سفارشی خود را برای کاربران برنامه ارسال کنید.

ایمیل به تیکت

ایمیل به تیکت ابتدا ایمیل‌های دریافتی ادمین را بررسی می کند و در صورت مشاهده ایمیل جدید آن را به تیکت تبدیل می کند.

گزارش‌ها

تمام فعالیت‌های کارمندان خود را زیر نظر بگیرید و عملکرد آن‌ها را با امتیاز داده شده توسط مشتری تجزیه و تحلیل و خدمات بهتری به مشتری ارائه دهید.

اسکرین شات های مهم Landbox

مهم ترین اسکرین شات های برنامه را بررسی کنید تا یک نمای کلی از برنامه دریافت کنید.

سوالات متداول

سوالات متداول زیر را بررسی کنید تا به سرعت برنامه خود را بدون هیچ تاخیری تنظیم کنید.

به پنل مدیریت -> تنظیمات برنامه -> تنظیمات عمومی بروید. با این تنظیم می‌توانید «عنوان و آرم برنامه» برنامه را مطابق با انتخاب خود به‌روزرسانی کنید.

عنوان: با پر کردن فیلد ورودی با نام "عنوان" می توانید عنوان اصلی برنامه را در ان جا تنظیم کنید.

آپلود لوگوی روشن: می‌توانید برای تم تاریک لوگوی روشنی را بارگذاری کنید تا بهتر دیده شود.

آپلود لوگوی تاریک: می‌توانید برای تم روشن لوگوی تاریکی را بارگذاری کنید تا بهتر دیده شود.

آپلود Dark-Icon: شما می توانید "نماد تاریک" برند خود را آپلود کنید

آپلود Light-Icon: می توانید "نماد روشن" برند خود را آپلود کنید تا در تم تاریک دیده  شود.

آپلود Favicon: شما می توانید  "Favicon" برند خود را برای برنامه آپلود کنید.

توجه: لطفاً پس از آپلود عنوان، لوگوها، نمادها و فاویکون، روی دکمه «ذخیره تغییرات» کلیک کنید.

تنظیمات رنگ: به پنل مدیریت -> تنظیمات برنامه -> تنظیمات عمومی بروید. با این تنظیم می‌توانید رنگ‌های «اصلی و ثانویه» برنامه را مطابق با انتخاب خود به‌روزرسانی کنید.

رنگ اصلی: برای تغییر رنگ اصلی برنامه خود، لطفاً روی فیلد ورودی (RGBA) "Primary color" کلیک کنید و رنگ مورد نظر خود را تنظیم کنید، سپس روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید تا تغییر برنامه را در سطح جهانی مشاهده کنید. .

رنگ ثانویه: برای تغییر رنگ ثانویه برنامه خود، لطفاً روی فیلد ورودی (RGBA) "Secondary color" کلیک کنید و رنگ مورد نظر خود را تنظیم کنید، سپس روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید تا تغییر برنامه را در سطح جهانی مشاهده کنید. .

1. ابتدا به صفحه Admin Panel->Announcements بروید.

2. بر روی دکمه "افزودن اطلاعیه" در جدول "اعلامیه ها" کلیک کنید.

3. یک پاپ آپ معین با "افزودن اعلامیه" ظاهر می شود و با توجه به اطلاعات یا اعلامیه خود "عنوان" را ارائه می دهد.

4. فیلد «متن اطلاعیه» را با توضیحات مربوط به اعلامیه «عنوان» پر کنید.

5. اکنون "تاریخ شروع" و "تاریخ پایان" را برای زمانی که اعلامیه باید برای کاربران در برنامه قابل مشاهده باشد و زمانی که برای کاربران نامرئی باشد را انتخاب کنید.

6. برای انتشار در سایت اصلی برنامه. لطفاً مطمئن شوید که ابتدا دکمه تغییر وضعیت "Status" را فعال کرده و سپس روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید.

اعلان های سفارشی: این اعلان ها به صورت دستی از طریق پنل مدیریت برای کاربران ارسال می شود.

برای ارسال "اعلان سفارشی" به "مشتری" یا "کارمند"، به پنل مدیریت-> اعلان ها-> اعلان های سفارشی بروید. در آنجا دو دکمه را خواهید دید: «نوشتن برای کارکنان» و «نوشتن برای مشتریان». روی هر یک از دکمه هایی که شما را به صفحه مربوطه هدایت می کند کلیک کنید. اکنون کاربر را از منوی بازشوی «To» انتخاب کرده و در فیلدهای «موضوع» و «پیام» تایپ کنید و سپس بر روی دکمه «ارسال پیام» کلیک کنید تا «اعلان سفارشی» برای کاربر ارسال شود.